BITUBO XXZB1 hátsó lengéscsillapító BITUBO Futómű és fék alkatrész Lengéscsillapító

BITUBO XXZB1 hátsó lengéscsillapító BITUBO Futómű és fék alkatrész Lengéscsillapító

751 534 Ft Raktáron
Vásárlás az Árukeresőn?
Házhozszállítás: ingyenes
Személyes átvétel: ingyenes
Átvevőpont: ingyenes
A termék eladója:
751 534 Ft

Az Árukereső.hu-n megvásárolható ajánlataink

 

BITUBO XXZB1 hátsó lengéscsillapító BITUBO Futómű és fék alkatrész Lengéscsillapító

Mi ez?
751 534 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron

Ajánlataink a termékre

 

BITUBO XXZB1 hátsó lengéscsillapító BITUBO Futómű és fék alkatrész Lengéscsillapító

Mi ez?
751 534 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron
 
Termékleírás
A XXZ egy olyan technológiával felszerelt Mono lengéscsillapító, amelyet eddig csak hivatalos csapatok számára tartottak fenn. A XXF-ből származik, és technológiai szempontból az élen jár, teljesen megújult designnal, rengeteg technikai újítással, mint például a 4 beállítás: alacsony és magas sebességű összenyomás és kiterjesztés, új beállításokkal, amelyek a legjobb érzést biztosítják a motoros számára.

Belül technikai megoldásokkal újították meg, amelyek optimalizálják az alkatrészek simaságát, javítják a csillapítási együtthatót és növelik a stabilitást magas hőmérsékleten, anélkül, hogy elfelejtenék a könnyű anyagok használatát az össztömeg csökkentése érdekében. A Ø 14mm-es rúd növeli a simaságot, míg a Ø 30mm-es dugattyú csökkenti a mozgó folyadék tömegeit a gyorsabb reakció érdekében a stresszre, különös figyelmet szenteltek a beállítások érzékenységének és pontosságának maximalizálására. A XXZ arra van tervezve, hogy csökkentse az inerciát és biztosítsa az azonnali ellenőrzést a lengéscsillapítás rezgése felett.

A cél az, hogy a motorosnak pontos ellenőrzést biztosítson és növelje a maximális tapadást, valamint egyenletes abroncs kopást, amit az azonnali csillapító erő biztosít. Ez önbizalmat ad a motorosnak a kanyarokban, még extrém dőlésszögek mellett, gyors irányváltások közben és kemény gyorsításnál. Ugyanakkor kiváló stabilitást biztosít a hátsónak, még a legextrémebb fékezésnél is, függetlenül a pálya vagy a felület állapotától.

TECHNIKAI JELLEMZŐK

A legigényesebb motorosoknak szentelték, ez a legextrémebb verziója a XXZ-nek, a dugattyú rúdja kezelve van, hogy idővel stabil teljesítményt nyújtson.

A PNEUMATIKUS RUGÓ ELŐFESZÍTŐ, amely korábban csak hivatalos csapatok számára volt elérhető, most mindenkinek elérhető! A pontosság, sebesség és könnyedség az új beállítóeszköz lényege. Egy újratölthető tartályon keresztül működik gyors csatlakozással, igény szerint elérhető.

A dugattyú rúd DLC BEVONATA a súrlódás csökkentése érdekében, ezáltal azonnali csillapító visszajelzést biztosít a lengéscsillapítás rezgése során.

ÁLLÍTHATÓ:




  • Alacsony sebességű összenyomás: 24 kattintás

  • Magas sebességű összenyomás: 20 kattintás

  • Visszapattanás: 24 kattintás

  • Pneumatikus rugó előfeszítés: 10 mm = 10 kattintás

  • Hossz: 8mm

  • Magas sebességű visszapattanás: 20 kattintás



A CSOMAG TARTALMA: Specifikus szerelési utasítások és beállítási táblázat.

LEHETSÉGES KIEGÉSZÍTŐK: könnyen felszerelhető újratölthető tartály a pneumatikus előfeszítéshez.

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.